Foto's Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Diane - WaarBenJij.nu Foto's Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Diane - WaarBenJij.nu

Foto's Thailand

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diane

19 Juli 2010 | Thailand, Chiang Mai

Voor we weer thuis zijn en het allemaal een beetje mosterd na de maaltijd is, nog snel een paar foto's van Thailand :).

http://www.mijnalbum.nl/Album=BUV7WGCF

Nog maar een paar nachtjes slapen... Komend weekend weer thuis. Zodra ik mijn oude telefoonnummer de lucht weer in heb, stuur ik een mail, zodat er druk afspraken gemaakt kunnen worden. Zaterdag zou ik u willen verzoeken niet op audientie te komen, lange reis en moe enzo.

Tot gauw, Di

  • 20 Juli 2010 - 12:24

    Marius En Ria Kant:

    een goede reis naar huis, we hebben genoten van je reisverslag en je foto's. Tot ziens!

  • 20 Juli 2010 - 16:55

    Suus:

    Oh poezz, ik wil ook met jou naar Thaahaaailand! Ik ben bang dat ik toch nog heel veel foto's wil kijken ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

I went into the woods...

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2010

Het laatste verslag

19 Juli 2010

Foto's Thailand

16 Juli 2010

Treinen en de jungle in!

12 Juli 2010

laatste Oz-foto's

06 Juli 2010

Thailand
Diane

“I went into the woods because I wanted to live deliberately. I wanted to live deep and suck out all the marrow of life... To put to rout all that was not life and not, when I had come to die, discover that I had not lived.” Henry David Thoreau

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 13947

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

I went into the woods...

Landen bezocht: