Jaaaaa, fotooooo's! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Diane - WaarBenJij.nu Jaaaaa, fotooooo's! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Diane - WaarBenJij.nu

Jaaaaa, fotooooo's!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diane

23 December 2009 | Australië, Melbourne

Nou, het duurde even maar dan heb je ook wat. Hierbij een kleine, een hele kleine, selectie uit de berg foto's die ik genomen heb. Het feit dat het tegelijk een kleine selectie en meer dan 100 foto's zijn, zegt denk ik wel het een en ander over mijn hoeveelheid foto's.

http://www.mijnalbum.nl/Album=KAYHDXWT

Dus dat,
liefs

Trouwens, als men in den bush naar het niet bestaande toilet moest, hadden we daarvoor Laura the Shitshovel, ik weet niet waarom ik dit hier neerzet. Wellicht voor de beeldvorming. xx

  • 23 December 2009 - 06:28

    Mark:

    Yeah de foto's staan er!! En lekker veel, ga gelijk kijken ;)
    Ben je al in st Klida geweest? Veel plezier in Melbourne!
    Groetjes

  • 23 December 2009 - 06:48

    Suus:

    Het minipaardje! En is dat minipaardje daarna Key? En of je Gus even mee naar huis wilt nemen (A) Lekker bruin is niet vies! :D x

  • 23 December 2009 - 12:58

    Nicole:

    Hey Diane! Alles goed?
    Hoe is Melbourne? Ben je al bij die familie waar je kerst mee viert? Sydney is weer TE heerlijk! Totaal geen kerstgevoel nog...haha! Jij? Heb echt zin in NYE met al dat vuurwerk bij The Harbour Bridge! Ik heb geen idee of we elkaar nog gaan zien? Ik ga 3 januari naar NZ voor 5 weken en dan kom ik 8 februari terug in Melbourne. En ik verlaat Australie op 4 maart vanaf Brisbane! Laat me maar weten wat jouw plannen zijn! Zou leuk zijn! X

  • 24 December 2009 - 18:49

    Wim:

    nice :)
    fijne kerst daar :p
    een ANNA-groet!

  • 24 December 2009 - 20:01

    Niek:

    Hey Di,

    Koele foto's zeg. Ben toch wel stinkend jaloers op je dat je dit allemaal mee mag maken. :)

    Fijne kerst daar en tot volgend jaar! :D

    Groet'n uut Utrecht

  • 27 December 2009 - 14:09

    Marga De Groot:

    Hallo Diana, hier de moeder van Mark.
    Erg leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt op je reis. Ik lees het met een knipoog naar Mark toe, want die is er ook nog steeds vol van als je het over Australië hebt. Ik blijf het knap van je vinden om zo'n reis alleen te maken. Ik wens je een heel goed nieuw jaar toe en nog veel plezier.

  • 02 Januari 2010 - 17:56

    Doefje:

    Gus is leuk. Ik hoop op een romance.

    X!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

I went into the woods...

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2010

Het laatste verslag

19 Juli 2010

Foto's Thailand

16 Juli 2010

Treinen en de jungle in!

12 Juli 2010

laatste Oz-foto's

06 Juli 2010

Thailand
Diane

“I went into the woods because I wanted to live deliberately. I wanted to live deep and suck out all the marrow of life... To put to rout all that was not life and not, when I had come to die, discover that I had not lived.” Henry David Thoreau

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 14299

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

I went into the woods...

Landen bezocht: