Foto's :) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Diane - WaarBenJij.nu Foto's :) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Diane - WaarBenJij.nu

Foto's :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diane

10 Februari 2010 | Australië, Melbourne

Helleu,

mijn ogen prikken van het naar het scherm staren, maar hier zijn dan eindelijk de volgende foto's. Beginnend bij kerst bij de familie Vlek (ik heb de eerste foto niet genomen en hij is bewogen, maar het was de leukste die ertussen zat van mij met hen), door naar Oud en Nieuw, Tasmanie, WWOOFen, met John en tour.

http://www.mijnalbum.nl/Album=AGZLWALG

Morgen naar Queenscliff met een meisje uit Belfast, waar ik vrijdagochtend met zeehonden en wellicht dolfijnen (als ze zin hebben) ga zwemmen. Ha!
Di

  • 10 Februari 2010 - 09:22

    Jen:

    huh, was dat nou een kangaroo met 5 poten???
    Van overige dieren was ik ook wel beniewd naar de beschrijving ;) Ok de paarden herkende ik...

  • 10 Februari 2010 - 12:27

    Marloes:

    Wat ben jij een bruine aap.

  • 10 Februari 2010 - 14:18

    Niels:

    hey zus,

    weer leuke foto's.
    kan je niet een wombat voor me meenemen.:p zijn wel grappige beesten

  • 10 Februari 2010 - 18:44

    Susan:

    Poez, die foto's van de kust.. als die niet ergens uitvergroot aan een muur belanden, dan weet ik het ook niet meer. Wat een waan-zin-nig uitzicht op Wineglass bay! Verry purty :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

I went into the woods...

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2010

Het laatste verslag

19 Juli 2010

Foto's Thailand

16 Juli 2010

Treinen en de jungle in!

12 Juli 2010

laatste Oz-foto's

06 Juli 2010

Thailand
Diane

“I went into the woods because I wanted to live deliberately. I wanted to live deep and suck out all the marrow of life... To put to rout all that was not life and not, when I had come to die, discover that I had not lived.” Henry David Thoreau

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 14287

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

I went into the woods...

Landen bezocht: