Nieuwe foto's - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Diane - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Diane - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diane

26 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

En hierbij dan weer een lading foto's. Realiseerde me net dat ik ze niet allemaal even helder heb getiteld, excuseer.

De paar eerste in een oude gevangenis zijn nog van Tasmanie (convict history), daarna een stel in Melbourne en Queenscliff, door naar WWOOF'en in Adelaide en Key enzo, dan naar de westkust.

Succes ermee,
Di

• 26 Maart 2010 - 10:37

Irene R:

Wat een mooie foto's, die uitzichten en de dieren. Wow. Geniet...

Liefs Irene

• 28 Maart 2010 - 09:33

Irene (die Andere):

WauW!

Nu weet ik eindelijk wat stromatolieten..oid zijn:D fijn;)

• 29 Maart 2010 - 07:02

Mark:

Hey daan,

Wederom gave foto's!!! echt leuk om te zien! heel veel plezier in NZ!!

• 13 April 2010 - 19:09

André:

Geliefd ex-buurmeisje,

Wat zie ik mooie foto's van mijn ex, mooi, hoe je straalt. Je reisverslagen doen me deugd: beeldend en reflecterend. Veel reisgenoegen nog!