On the move - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Diane - WaarBenJij.nu On the move - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Diane - WaarBenJij.nu

On the move

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diane

02 Juli 2010 | Hong Kong, Hong Kong

Zo dan, na acht en een half uur in het vliegtuig: Alice in Wonderland, 6x SatC en een Will and Grace verder, zit ik nu in Gate 65 op de luchthaven van Hong Kong, vanwaar ik over iets minder dan 3 uur doorvlieg naar Bangkok. Ik heb uiteraard geweldig geslapen :( en het is hier ook nog twee uur vroeger, wat inhoudt dat mijn slapeloze nacht twee uur langer duurde. Gelukkig komt nu de zon op over een bewolkt en smoggy (ah, vertrouwd :p) HK. Men zou wat kunnen zeggen over de vriendelijkheid van het personeel hier, maar in dit geval laat ik het voor wat het is, want ze hebben hier gratis wireless.

De laatste dagen in Sydney waren geslaagd, met als blinkend hoogtepunt een concert in het Operahouse. Schubert (oef, het Smurfenwijsje... de associatie is schandelijk), Grainger (beschrijving in het programma was ehh, weer es wat anders) en Ravel.

Toen ik in Cairns was, zag ik in het hostel aan de muur een heel groot, kleurig bord met alle grote/bekende plaatsen in Australie en wat men daar kan doen. Ik liep het lijstje in gedachten door en kan nu zeggen dat ik alles heb gedaan. In elk geval alles wat ik wilde doen. Aldus was het tijd voor nieuwe horizonten :). Beschrijving van hoe die horizon er precies uitziet in Thailand volgt, wat betreft Hong Kong: wazig, vanwege de dampen en wolken.

Ik groet u, in de hoop dat ik echt snel foto's zal plaatsen,
D

P.S. De politieke situatie in NL, zou iemand daar aub wat aan kunnen veranderen voor ik terugkom, want momenteel schaam ik me een beetje in gesprek met mensen uit andere landen.

• 02 Juli 2010 - 04:47

Marjenne:

Als je straks (of nu) in Thailand aankomt, krijg je als het goed is meteen sms... Groetjes van ons viertjes ;)Foto's volgen zo snel mogelijk!

• 02 Juli 2010 - 05:58

Suus:

@Marjenne: mag ik daaruit concluderen dat ik je van harte mag feliciteren, of zit ik er dan erg ver naast? ;) (Ja, ik hoor nog wel eens wat via Diane, hihi.)

@Di: hier wordt het vandaag een dikke 30 graden, we halen bijna de temperatuur daar! En welke ik ook nog wel toepasselijk vond voor je rijtje: de hond in de wok vinden! Bwhahaha :P

• 02 Juli 2010 - 08:30

Marloes:

Tot zo, hihi!

• 02 Juli 2010 - 11:10

Di Zelf:

@ MJ: Owww, met dat verlopen nummer heb ik die cruciale sms gemist!! En daar was het hele Thaise nummer me om te doen. Hoop dat je de sms met mn nieuwe nummer snel krijgt! Ik zit hier random aan alle mensen te vertellen dat er een baby is, maar dat ik niet weet of het een jongetje of een meisje is en de naam enzo...

@ Suus: dat is te erg voor woorden. Waarom moest ik zo lachen? E tu Brutus?!

@ Marloes: vergeet je longen niet in te pakken

• 03 Juli 2010 - 18:44

Pizza Vizza:

Whaha, het is hilarisch om de reacties op de reacties op de reacties op jouw blog te lezen.
    Anywayzz, veel plezier met tha sis in ThaiWai. Ik ga mn mail herzien van de verschil in tijden/uren/bla... pff, dat krijg je ervan als je maar eens in de 2 weken je mail checkt :'(