Langer in NZ - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Diane - WaarBenJij.nu Langer in NZ - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Diane - WaarBenJij.nu

Langer in NZ

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diane

07 Mei 2010 | Nieuw Zeeland, Taupo

Beste mensen,

mijn excuses voor het verwaarlozen van zowel blog als sociale contacten. Internet en tijd hier zijn lastig te regelen. Ik heb jullie mails gelezen, maar het beantwoorden moet nog gebeuren. Ik heb allang een nieuwe blog geschreven, maar die is alweer oud. Ik heb een map met te uploaden foto's, maar allang nieuwe.

Belangrijkste is: ik heb een poos geleden al besloten langer in NZ te blijven, omdat ik te weinig tijd had. De zes geplande weken waren te krap. Ik ben dus niet gisteren terug gevlogen naar Sydney, maar ga maandag de 17e. Aldus ben ik ook nog steeds niet telefonisch bereikbaar.

Vanmiddag ga ik terug naar Auckland en daar ga ik morgen langs bij Elina, de dochter van de zus van Sandra etc etc etc. Leuk in elk geval.

Daarnaast heb ik een skydive gedaan en dat was leuk, maar auauau, die arme oren. Ook de Tongariro Crossing (beroemde 1 daagse wandeling) gelopen en als zijpaadje Mount Doom (weet de Maori naam niet uit mijn hoofd) beklommen. Dat was geweldig. Dat was geweldiger dan uit een vliegtuig springen van 15 000 ft, waar ik tot mijn grote frustratie niet eens een klein beetje nerveus voor was.

Goed, nu is u weer op de hoogte van het gebeuren. Het plan is dus:
17 mei naar Sydney. Via Canberra naar Melbourne. Dan naar Cairns en naar beneden over de Ostkust. Dan 1 juli via Hong Kong naar Bangkok en 23 juli via Hong Kong naar Amsterdam, alwaar ik 24 juli present zal zijn.

Gegroet, Di

  • 07 Mei 2010 - 10:32

    Piet:

    Wat doe jij allemaal spannende dingen! :I

    Heel leuk!

  • 07 Mei 2010 - 10:43

    Suus:

    Ja, gaaf zeg, hihi. Maar volgens mij ben jij echt allemachtig druk, of niet? Straks moet je nog op vakantie van je vakantie.. ;)

    24 juli, *neurie*

  • 07 Mei 2010 - 20:03

    Ella:

    Hee kanjer, ik volg je berichten en je avontuur.. We zijn hier reuze trots op ' onze' Diane!!! Wat geweldig dat je Yoram hebt gesmst voor zijn verjaar!!!!!! Hij is 14 geworden en..LANGER dan ik! beide kids deze week op kamp geweest; digitaal kamp en ponykamp... 2 geluksvogels en mama naar Barcelona gegaan..ook mooi!
    Dikke kus, pas op jezelf en tot....
    Ella, Yoram en Hannah

  • 08 Mei 2010 - 18:39

    Irene L:

    Diane, Mama!

    skydiven en niet eens nerveus!!!! hoe kan dat?! ontzettend gaaf, maar volgens mij zou ik echt knikkende knieën hebben eenmaal in dat vliegtuig, na uiteraard eerst op de grond wel stoer gepraat te hebben...:P

    te weinig tijd om te bloggen klinkt als heel druk en dat je ervan geniet:) toppie

    ANNA-update: we hebben een lied!!! en wat voor een! super:)

    Enjoy!

    x Irene

  • 13 Mei 2010 - 23:12

    Mug:

    Whoei, Diane! Dit is nieuw: heel kort. Ik ben helemaal naar de bieb gelopen voor jouw verhaal ongeveer (en om er zelf een te plaatsen). Ik ging er helemaal voor zitten. Haha, bondig ;) Anyway, klinkt supercool en spannend allemaal. Enjoy en ik hoop dat als je weer wat meer bereik hebt, dat we effies wat uitgebreider kunnen mailen oid. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Taupo

I went into the woods...

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2010

Het laatste verslag

19 Juli 2010

Foto's Thailand

16 Juli 2010

Treinen en de jungle in!

12 Juli 2010

laatste Oz-foto's

06 Juli 2010

Thailand
Diane

“I went into the woods because I wanted to live deliberately. I wanted to live deep and suck out all the marrow of life... To put to rout all that was not life and not, when I had come to die, discover that I had not lived.” Henry David Thoreau

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 14287

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

I went into the woods...

Landen bezocht: