Nieuw Zeeland foto's - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Diane - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland foto's - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Diane - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diane

20 Mei 2010 | Australië, Melbourne

Hai!

Hierbij een enorme, figuurlijke, stapel foto's van Nieuw Zeeland. Slechts bestemd voor mensen die dan wel heel erg benieuwd zijn naar wat ik gezien en gedaan heb, dan wel een random excuus nodig hebben om niet te studeren.

Oh en voor de vriendjes die moeite hebben om ze te zien: gewoon de hele link kopieren en in je adresbalk plakken. Ik schijn niet in staat te zijn de hele link werkend en wel op mn blog te krijgen. Had waarschijnlijk een stuk beter gefunctioneerd in de 18e eeuw. Jane Austen, Dickens, da's meer mijn tijd.

D

• 20 Mei 2010 - 07:59

Mark:

Leuk weer foto's!!
    En hoe was de nachtrit naar Melbourne ;)

• 20 Mei 2010 - 08:07

Mark:

O trouwens wat een gave foto's!!! zo herkenbaar en natuurlijk ook Lord of the rings locaties bezocht.. goed bezig ;)

• 20 Mei 2010 - 13:39

herkenbaar die drop, stroopwafels en hagelslag
    dat zijn gewoon van die zaken je steeds meer gaat waarderen
    mis je je fiets ook zo?

• 20 Mei 2010 - 19:07

Suus:

Ja. Doet u mij maar een cancelled fairy, ghehehe!

• 20 Mei 2010 - 19:12

Suus:

Ad: o Di, it's all so pretty. Werkelijk waar, het is echt beyond dat je het kunt verzinnen. Luvly!

Verslag uit: Australië, Melbourne

I went into the woods...

22 Juli 2010

Het laatste verslag

19 Juli 2010

Foto's Thailand

16 Juli 2010

Treinen en de jungle in!

12 Juli 2010

laatste Oz-foto's

06 Juli 2010

Thailand
Diane

“I went into the woods because I wanted to live deliberately. I wanted to live deep and suck out all the marrow of life... To put to rout all that was not life and not, when I had come to die, discover that I had not lived.” Henry David Thoreau

Actief sinds 23 Sept. 2009